سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مهرورزی نیکوکاران پاییز رنگ بهار گرفت

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردکان از اهدای ۱۷۰ بسته نوشت افزار به دانش آموزان زیر پوشش اداره بهزیستی اردکان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، امیرولی عضدزاده، رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردکان، گفت: به همّت یکی از خیّرین و صنعتگران شهرستان اردکان، تعداد ۱۷۰ بسته نوشت افزار مقاطع دبستان و دبیرستان در آستانه سال تحصیلی جدید به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی این سازمان اهدا شد.

او ارزش مادی این بسته‌های نوشت افزار را معادل یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این بسته‌ها شامل کوله پشتی، دفترچه یادداشت، دفتر، جامدادی، مداد رنگی، تراش، پاک کن، خودکار، مداد، مارکر و ۲۰ عدد تبلت است.

عضدزاده ادامه داد: این اقلام که به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس تهیه شده با توجه به مشکلات ناشی از کرونا و آموزش مجازی در برگیرنده تعداد ۲۰ عدد تبلت نیز بوده و با شعار (بهار مهر) در اختیار خانواده‌ها و دانش آموزان خانواده بزرگ بهزیستی قرار می‌گیرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اردکان با توجه به محدود بودن اعتبار‌های دولتی و از طرفی شمار بالای مددجویان زیر پوشش برای ارایه خدمات مطلوب به این افراد، مشارکت افراد خیّر و نیکوکار را خواستار شد.

او همچنین از توزیع بیش از ۱۱۵ جفت کفش به ارزش تقریبی ۱۷۵ میلیون ریال در بین دانش آموزان نیازمند و با کمک یکی از خیّران شهرستان ابرکوه خبر داد.

عضدزاده با بیان اینکه بهزیستی اردکان بیش از یک هزار و ۷۵۰ معلول و ۲۱۲ خانوار نیازمند شهرستان را تحت پوشش و حمایت خود دارد گفت: این اداره خدمات خود را از راه ۱۴ مرکز توانبخشی روزانه و شبانه روزی و ویزیت در منزل، پنج موسسه فعال در حوزه پیشگیری و پنج موسسه خیریه همکار و سه مرکز مثبت زندگی به آحاد مردم، ارائه می‌نماید.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.