سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصاحبه یزدانی و تیلور با سایت اتحادیه جهانی کشتی قبل از چهارمین رویارویی

حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی در آستانه فینال مسابقات جهانی کشتی در اسلو، در مصاحبه با سایت اتحادیه جهانی کشتی درباره این دیدار حساس اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن یزدانی و دیوید تیلور آمریکایی امشب (یکشنبه) در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات جهانی کشتی در اسلو یک بار دیگر رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

یزدانی که در مسابقات المپیک توکیو در فینال، مغلوب تیلور شد و مدال طلا را از دست داد درباره این مسابقه گفت: "کشتی زیبایی خواهد بود. با توجه به ۳ کشتی که با تیلور گرفته ام، او را می‌شناسم. بهتر شده ام و می‌توانم خوب کار کنم و انتقام شکست توکیو را بگیرم."

تیلور هم که در هر ۳ دیدار پیشین مقابل یزدانی پیروز شده است، درباره چهارمین رویارویی گفت: "شما نمی‌توانید این یکی (پیروزی) را مسلم فرض کنید. در المپیک مسابقه خیلی نزدیکی بود؛ بنابراین خواهیم دید چه کسی در این مسابقه برتر است. در هر صورت کشتی سختی خواهد بود. من آماده و منتظر این مسابقه هستم."

تیلور در ادامه گفت: "زمینه و سابقه کشتی من سنتی است. من یک کشتی گیر آزاد کار خطرناک هستم و می‌توانم از موقعیت‌های زیادی امتیاز کسب کنم. فقط مسئله وفق دادن خود با شرایط و پیدا کردن راه‌هایی برای امتیازگیری مطرح است. شما به مسابقات جهانی می‌روید، مردم (کشتی گیران) واقعاً می‌خواهند برنده شوند و می‌خواهند کمی بیشتر تلاش کنند، چنین چیز‌هایی در مورد من هم صدق می‌کند. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علی قنبری
۰۷:۳۴ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
با تبریک این پیروزی دلچسب خدمت قهرمان ارزنده کشورمون.فکر کنم تیلور از همین اول میدونسته که پلوان یزدانی با انگیزه بالا و هدف گرفتن انتقام داره میره سراغش واسه همین یه جورای برنده شدن برا خودش سخت و غیر ممکن میبنه .من حسم اینه که یه جورایی باخت رو پذیرفته
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
زیبایی ورزش به همین برد و باخت هاست