سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه برتر تفت در انجام واکسیناسیون کرونا

فرماندار تفت از کسب رتبه برتر این شهرستان درروند واکسیناسیون شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار، فرماندار شهرستان تفت در سی و هشتمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: با همراهی مردم و تلاش کادر شبکه بهداشت و درمان وضعیت شهرستان تفت در روند واکسیناسیون جامعه هدف مطلوب است و امیدواریم روند واکسیناسیون دانش آموزان نیز به‌خوبی صورت گیرد.

فرماندار شهرستان تفت خاطرنشان کرد: با همراهی مناسب مردم شهرستان و تلاش کادر شبکه بهداشت و درمان روند واکسیناسیون به خوبی در سطح شهرستان در حال اجرا است و واکسیناسیون اتباع مجاز نیز در شهرستان آغازشده است.

نوکار با اشاره به شروع روند واکسیناسیون افراد زیر ۱۸ سال و دانش آموزان نیز بیان داشت: امیدواریم در فرصت مقرر با همکاری آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان واکسیناسیون دانش آموزان در شهرستان پایان‌یافته تا شاهد بازگشایی مدارس نیز باشیم.

فرماندار تفت از ارائه خدمات در آینده‌ی نزدیک به مراجعین در دستگاه‌ها و ادارات دولتی به افراد در قبال کارت واکسیناسیون خبر داد و تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های شهرستان نیز باید پایش واکسینه شدن کارمندان زیرمجموعه خود را در دستور کار قرار داده و افرادی که از زدن واکسن امتناع کرده اند را برای واکسینه شدن ترغیب نمایند.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.