سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت پارلمان یمن از دیگر پارلمان‌های اسلامی برای دفاع از مردمان فلسطین و یمن

پارلمان یمن ضمن محکوم کردن سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین، خواستار دفاع دیگر پارلمان‌های اسلامی از مردمان فلسطین و یمن شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، پارلمان یمن در صنعاء در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به منامه و سرکوب راهپیمایی‌ها برای درخواست لغو عادی سازی از سوی مقامات بحرین، دیگر پارلمان‌های اسلامی را به حمایت از مردمان مظلوم فلسطین و یمن دعوت کرد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است که؛ پارلمان‌های عربی و اسلامی و جهانیان باید مواضع شرم آور رژیم‌های سازشگر را محکوم کرده و به دنبال حمایت از فلسطین و یمن باشند.

پارلمن یمن در صنعا در این بیانیه آورده است؛ فرودگاه‌های کشور‌های متجاوز در حالی برای استقبال از مقامات صهیونیستی باز است که بنادر و فرودگاه‌های یمن را به محاصره خود درآورده اند.

عبدالعزیز بن حبتور، نخست وزیر دولت نجات ملی یمن نیز در این راستا با بیان اینکه واشنگتن و ریاض در موضوع توقف تجاوز نظامی علیه یمن که حدود هفت سال است ادامه دارد، جدی نیستند گفت:حرف زدن آمریکا و عربستان از صلح دغل بازی بیش نیست، زیرا جنبش انصار الله در هر زمانی آماده برقراری صلح است.

وی تاکید کرد: ائتلاف متجاوز باید راهکار توقف تجاوز و محاصره را به جای ارائه ابتکار‌های دروغین به کار بندد.

حملات ائتلاف سعودی به یمن از ماه مارس ۲۰۱۵ آغاز شده است و حال این کشور تحت محاصره زمینی، دریایی و هوایی قرار دارد.

یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی چند روز پیش و برای نخستین بار به بحرین سفر کرده و در راستای همین سفر سفارت این رژیم را افتتاح و چندین قرارداد فناوری و تجاری با این کشور امضا کرد. مردم بحرین نیز از همان ساعت اولیه ورود لاپید به منامه به خیابان‌ها آمدند و به سفر او اعتراض کردند.

رژیم آل‌خلیفه سپتامبر سال گذشته همراه با امارات توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی موسوم به توافق آبراهام را امضا کرده و با این اقدام به آرمان فلسطین و امت اسلامی خیانت کردند

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.