سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلید واژه ایران برای آغاز دور جدید مذاکرات هسته‌ای از نظر مردم + فیلم

مردم کشورمان درباره نحوه بازگشت ایران به برجام نظرات مختلفی را مطرح کرده اند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است که زمزمه‌های آغاز دور جدید مذاکرات هسته‌ای به گوش می‌رسد. اما به نظر می‌رسد «نتایج ملموس» کلید واژه برای طرف ایرانی محور دور آتی مذاکرات باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
دست پر دشمن یکیش به عقبه داخلی هایشان است که جلوتر زمینه سازیها را پش برده!
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
برجام هرگز
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
آفرین به yjcدرست به خال زدی وصد آفرین به سجاد احیایی باشگاه خبرنگاران جوان :در طی این 10 سال مردم غایب بزرگ برجام بودند وخودشان هر طور می خواستند می بریدند ومی دوختند ودشمن هم این را خوب فهمیده ودرصدد از این دور با ایجاد جنگ روانی علیه حکومت ایران مردم را هم با خود همراه کند و با جنگ روانی گسترده بعد از تنگناهای تحریم مردم را عصبی کند تا از کوره در روند ولی شما yjc و خبرنگاران می توانید این حربه دشمن که با کلید واژه : " عجله کن "و "شتاب کن"وکلماتی از این دست که هدفش آغاز جنگ رو انی گسترده است را خنثی کنید البته مشروط به اینکه حکومت دیوار انحصار گرایی را بشکند ومردم را به حساب آورد !!!
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
300هزار میلیارد کسری بودجه نتیجه بی لیاقتی روحانی و حمایت های بی جا از اوست. حداقل در مذاکرات برجام باید این پول تامین شود ، ضمنا آمریکا تا مسئله موشکی را وارد نکند مذاکره‌ نمی کند ، پس بهتر است ما راه خودمان را برویم و به امید غرب نباشیم.
علی
۱۰:۳۳ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
با برجام به جایی نخواهیم رسید مشکل ما با انها فراتر از برجام است غرب با هسته ای مشکلی ندارد با نظام اسلامی مشکل دارد باید با تمام قدرت به سمت هسته ای شدن که باز دارنده میباشد حرکت کنیم وگرنه هر روز یک توطئه جدید
ناشناس
۰۷:۳۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
ما هیچ مذاکره ایی با رژیم خبیث آمریکا نداریم