سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه هماهنگی ستاد مديريت بحران بخش مرکزی نیکشهر برگزار شد

به منظور آمادگی و اقدامات پیشگیرانه ، جلسه ستاد مدیریت بحران بخش مرکزی نیکشهر به ریاست محمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی تشکیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد بلوچ زهی بخشدار مرکزی نیکشهر در جلسه هماهنگی ستاد مدیریت بحران این بخش گفت : به منظور انجام آمادگی های لازم در شرایط بحرانی و لزوم پیشگیری های اولیه ، جلسه ستاد مدیریت بحران بخش مرکزی با حضور رئیس کارگاه قطعه شماره ۲ راه آهن پایدار سازان ، رئیس شرکت راه سازی امید بتنه ی نیکشهر به ملوران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در محل دفتر بخشداری مرکزی برگزار شد.

او گفت : تاکید شده است که تمامی دستگاه ها آمادگی لازم در مواجه با هرگونه حادثه احتمالی را داشته باشند و برای مقابله با مخاطرات طبیعی از تمام ظرفیت های خود استفاده کنند.

بخشدار مرکزی نیکشهر افزود: با توجه به پراکندگی شهرستان و کمبود لجستیکی از مالکان ماشین آلات سنگین مستقر در روستا ها می خواهیم تا همکاری لازم را در مواقع اضطراری با ستاد مدیریت بحران داشته باشند.

محمد بلوچ زهی در ادامه با قدر دانی از شرکت های راه آهن و راه سازی مستقر در بخش عنوان کرد: دو کارگاه شرکت راه آهن پایدار سازان و شرکت راه سازی بتنه ی امید ، آمادگی خود را برای کمک به مردم در مواجه با مخاطرات مختلف طبیعی اعلام کرده اند.

بخشدار مرکزی نیکشهر اظهار داشت: مدیران حاضر در جلسه نیز با بیان نیاز ها و اقدامات انجام شده ، از آمادگی و همراهی خود با مردم در مواقع بحرانی خبر دادند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.