فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به شروع توفان و بارش شدید باران در شهرستان‌های جنوب شرق استان از آمادگی پلیس برای امداد رسانی به مردم و پیشگیری از هر گونه نا امنی در صورت وقوع سیل و اتفاقات ناگوار احتمالی خبر داد.

سرهنگ"ابراهیم کوچک زائی فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت : طوفان موسوم به توفان "شاهین" از ساعاتی پیش در شهرستان چابهار و دیگر شهرستان‌های همجوار آغاز که با بارش شدید باران و آب گرفتگی معابر در بیشتر نقاط شهرستان همراه بوده است.

وی بیان داشت: پلیس شهرستان از چند روز قبل و بلافاصله پس از اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع طوفان درسطح شهرستان و احتمال وقوع سیلی ویرانگر، آمادگی کامل را در این خصوص کسب و تمهیدات لازم را برای مواجهه با هر گونه حادثه ناگوار ناشی از طوفان و همچین امداد رسانی به مردم و حفظ و تأمین امنیت اموالشان اندیشیده است.

سرهنگ کوچک زائی با بیان اینکه کارکنان انتظامی شهرستان‌های جنوب شرق استان از اولین ساعت بارش باران در کنار ماموران امدادی حاضر و در حال یاری رسانی به شهروندان هستند افزود: با تلاش پلیس، نظم و امنیت در کلیه این مناطق برقرار بوده و خوشبختانه هیچ گونه مشکل امنیتی خاصی در این مناطق گزارش نشده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار