سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل شهردار مشهد از ۳ افتخارآفرین مشهدی در مسابقات پارالمپیک توکیو

شهردار مشهد از ۳ افتخارآفرین مشهدی در مسابقات پارالمپیک توکیو تجلیل کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عبدالله ارجائی شهردار مشهد گفت: از شما از دو جهت ممنونیم، یک به دلیل اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در مسابقات پارالمپیک توکیو و دوم اینکه شما نماینده کسانی هستید که با محدودیت توانستند فعل خواستن را صرف کنند.

به ورزش‌های بانوان، همگانی و معلولین و جانبازان کمک می‌کنیم

او افزود: ما در بازبینی معاونت فرهنگی و قسمتی که به ورزش می‌پردازد بنا را بر این گذاشتیم در سه حوزه به ورزش کمک کنیم، اول حوزه ورزش بانوان که اگر به این موضوع پرداخته شود اثرات شگرفی خواهد داشت یکی از سیاست‌های ما بااینکه ۲ هزار میلیارد تومان هزینه دارد، دسترسی راحت و آسان بانوان به اماکن و لوازم ورزشی است.

شهردار مشهد ادامه داد: سومین حوزه‌ای که ورود پیدا می‌کنیم، ورزش معلولین و جانبازان است، متاسفانه فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین به برخی اقشار معلول آن‌طور که باید و شاید نمی‌پردازد، ورزش ناشنوایان دنیایی از کار است و در دنیا همیشه حرف برای گفتن داشته‌ایم، ورزش نابینایان هم همین‌طور.

ارجائی با تأکید بر اینکه به ورزش معلولین و جانبازان، ورزش بانوان و ورزش همگانی باید ورود پیدا کنیم، بیان کرد: در حوزه‌های دیگر ضرورتی برای ورود نمی‌بینیم و باید متولیان این امر برای آن حضور پیدا کنند، مخالف ورزش قهرمانی نیستیم، اما معتقدیم که وظیفه شهرداری نیست.

ورزشکاران پاراالمپیک پس از افتخارآفرینی رها می‌شوند!

مصطفی صفایی رئیس هیأت ورزش جانبازان و معلولین خراسان رضوی هم بابیان اینکه پیشنهاد ساخت دهکده پاراالمپیک را در جلسه‌ای با استانداری مطرح کردیم و امیدواریم با کمک شهرداری این موضوع پیگیری شود، گفت: ورزشکاران پاراالمپیک متاسفانه پس از کسب مدال و افتخارآفرینی رها می‌شوند، بنابراین تقاضا داریم این موضوع نیز موردتوجه قرار گیرد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست از سه افتخارآفرین مشهدی در مسابقات پارالمپیک توکیو تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.