سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراکز اسکان اضطراری در پی تشدید توفان شاهین در حوزه‌ی سواحل مکران ایجاد شده است

جانشین ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: در صورت شدت بیشتر تو فان شاهین و نیاز، از مراکز اسکان اضطراری استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عصر امروز نشست بیجار جانشین ستاد مدیریت بحران استان و شهرکی مدیرکل ستاد بحران استانداری با حمید الدین یوسفی فرماندار کنارک در محل فرمانداری برگزار و در خصوص آخرین وضعیت خدمات رسانی در شرایط طوفان شاهین در حوزه‌ی شهرستان کنارک برنامه ریزی لازم را صورت دادند.

منصور بیجار جانشین ستاد مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان در این نشست گفت: تمام تدابیر لازم جهت اسکان اضطراری احتمالی در شهرستان‌های حوزه سواحل مکران و بویژه کنارک صورت پذیرفته و قایق‌ها و لنچ‌ها نیز به نقاط امن منتقل شده اند.

وی افزود: باتوجه به تمهیدات اندیشه شده در شهرستان کنارک در صورت نیاز افراد حاشیه نشین شهر در اماکن از پیش تعیین و تجهیز شده اسکان داده می‌شوند.

گفتنی است : در پایان جانشین ستاد مدیریت بحران استان و مدیر کل دفتر بحران استانداری به همراه فرماندار کنارک و اعضا ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کنارک از اماکن اسکان اضطراری در محل سالن ورزشی شهید حیدرنیا و اسکله صیادی کنارک و نحوه‌ی خدمات رسانی در شرایط بحران بازدید بعمل آوردند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.