سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین ۱۷ هزار اقلام جهیزیه برای زوج‌های نیازمند

معاون حمایت‌های اجتماعی بنیاد احسان گفت: تاکنون با انجام سه رزمایش احسان و همدلی بیش از ۱۷ هزار اقلام جهیزیه برای زوجین نیازمند تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن جهانی معاون حمایت‌های اجتماعی بنیاد احسان درباره رزمایش این بنیاد گفت: فعالیت‌های اجتماعی بنیاد احسان درچند دسته قرار می‌گیرند که یکی از این فعالیت‌ها در زمینه تهیه جهزیه برای زوجین نیازمند است.

او ادامه داد: بنیاد احسان تاکنون سه رزمایش با هدف تامین جهیزیه برای زوجین نیازمند انجام داده است. در مجموع در این رزمایش‌ها ۱۷ هزار اقلام مورد نیاز برای شروع زندگی مشترک تهیه شده است و این پویش همچنان ادامه داد.

جهانی گفت: بسته‌های اجتماعی ما برای زوجین شامل ۱۴ اقلام است که همه‌ی آن‌ها کاملا تولید داخل و اسلامی است.

معاون حمایت‌های اجتماعی بنیاد احسان توضیح داد: ما زوجینی را انتخاب می‌کنیم که تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و بهزیستی نباشند. ما با توجه به جریان‌هایی اجتماعی که مردم و خیرین راه اندازی می‌کنند به آن‌ها ملحق می‌شویم و نصف منابع مالی را ما تامین می‌کنیم و بقیه را خود مردم اهدا می‌کنند.

او اضافه کرد: البته بعضی زوجین هستند که به صورت مستقیم توسط بنیاد احسان حمایت می‌شوند و این زوجین از طریق نمایندگان مجلس و نهاد‌های حاکمتی معرفی می‌شوند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
فقط جار جار نکنید جلو در و همسایشون آبروشون بره
تو مشهد آبروشونو برده بودن چند وقت پیش