سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکست آلومینیوم اراک در آخرین دیدار تدارکاتی پایتخت

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مسابقه تدارکاتی در تهران نتیجه را به فجر سپاسی واگذارکرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مسابقه تدارکاتی خود را در تهران برگزار کرد و در این دیدار از فجر سپاسی شیراز شکست خورد.

این مسابقه که سومین دیدار تدارکاتی نماینده لیگ برتری فوتبال استان مرکزی است جمعه (نهم مهرماه) ازساعت ۱۶ در زمین چمن شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

آلومینیوم سازان در این دیدار مقابل فجر سپاسی شیراز قرار گرفتند و پس از ۹۰ دقیقه تلاش در نهایت نتیجه بازی را ۲ بر صفر به این تیم تازه لیگ برتری شده واگذار کردند.

برای فجر شهید سپاسی رضا آقابابایی و علی نبی زاده گل زنی کردند.

بازیکنان آلومینیوم که برای آمادگی بیشتر تا شروع مسابقات لیگ برتر، پنج شنبه یکم مهر به تهران رفته بودند ۱۰ روز در هتل المپیک مستقر بودند و در این مدت ۳ بازی تدارکاتی داشتند.

نماینده لیگ برتری استان مرکزی پیش از این با تیم‌های ذوب آهن اصفهان و مس شهر بابک کرمان نیز مسابقه تدارکاتی داشت.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک فصل گذشته پس از سال‌ها بازی در لیگ دسته یک برای نخستین بار به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور راه یافته و به عنوان پدیده این فصل بازی‌های لیگ برتر مطرح شد.

این تیم بعد از فراز و نشیب‌های پایان نیم فصل اول و رفتن خطیبی و کنار گذاشتن خرمزی با هدایت علیرضا منصوریان به عنوان سومین سرمربی تا پایان لیگ ادامه داد و درفصل جدید دوباره با خطیبی به میدان بازی‌های لیگ برتر می‌رود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.