سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۳۰۰ اثر به چهاردهمین کنگره کشوری شعر عاشورایی قروه ارسال شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از ارسال بیش از ۳۰۰ اثر به چهاردهمین کنگره ملی شعر عاشورایی قروه خبر داد و گفت: در مجموع ۲۵۴ شاعر کشور در این دوره شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،عبید رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار کرد: امسال در روز‌های پایانی ماه صفر شهرستان قروه میزبان چهاردهمین دوره کنگره «شعر عاشورایی» خواهد بود.

رستمی با اشاره به استقبال هنرمندان و شاعران کشور از این کنگره ملی افزود: شاعران ۲۷ استان و ۵۲ شهر کشور در چهاردهمین کنگره ملی «شعر عاشورایی» شرکت کرده‌اند.

او از ارسال ۳۰۰ اثر به چهاردهمین کنگره کشوری «شعر عاشورایی» شهرستان قروه خبر داد و گفت: در مجموع ۲۵۴ شاعر کشور در این دوره از کنگره شرکت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ادامه داد: چهاردهمین کنگره کشوری «شعر عاشورایی» شهرستان قروه به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد و شاعران خارج از استان به صورت مستقیم در اختتامیه این کنگره شعرخوانی خواهند کرد.

رستمی گفت:این کنگره ملی در ۱۱ مهرماه جاری در مجتمع فردوسی شهرستان قروه برگزار می شودو هم چنین  به صورت پخش زنده از شبکه استانی پخش خواهد شد.

او با اشاره به اینکه داوران این دوره از کنگره ملی شعر عاشورایی از داوران کشوری و بومی استان هستند، افزود: عبدالجبار کاکایی و مصطفی محدثی خراسانی از شاعران برجسته کشور و رامین کرمی از شاعران برجسته آیینی استان کردستان کار داوری آثار را برعهده دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت :هم چون دوره‌های گذشته امسال هم یکی از برنامه‌های جنبی این کنگره برپایی نمایشگاه عکس عاشورایی است که در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی شهرستان قروه برپا می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.