سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با دستگیری مزاحم اینستاگرامی از طلاق قطعی جلوگیری شد/ کشف ۱۳ تن چوب جنگلی و ذغال قاچاق در کازرون

مهم‌ترین حوادث ۸ مهرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث پنج شنبه ۸ مهرماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۸ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در اطراف اراضی کشاورزی

جانشین فرمانده انتظامی فارس از کشف ۱۸ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در پاکسازی از اطراف اراضی کشاورزی روستای سهلکی خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات، ماموران انتظامی ممسنی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند ۳ قاچاقچی با یک سواری پژو تعدادی اسلحه را از استان‌های غربی بارگیری و پس از ورود به این شهرستان در اطراف روستای سهلکی تحویل احدی از مرتبطین خود داده‌اند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مذکور اعزام و موفق شدند یک نفر از اعضای این باند را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

جانشین فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه متهم در بازجویی تخصصی اقرار کرد که سلاح‌های مذکور را در اطراف زمین‌های کشاورزی دپو کرده‌ام، ادامه داد: ماموران سریعا به محل مورد نظر اعزام و در پاکسازی از اطراف اراضی کشاورزی موفق شدند ۱۸ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را کشف کنند.

سردار ملک‌زاده با اشاره به اینکه متهم روانه زندان و دستگیری سایر اعضای مرتبط با این باند با جدیت ادامه دارد، تصریح کرد: افرادی که با وارد کردن سلاح و دیگر محموله‌های غیرمجاز قصد ایجاد ناامنی در جامعه دارند با برخورد قاطعانه پلیس رو به رو و مجازات سختی در انتظارشان خواهد بود.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۲ فقره سرقت در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی با ۲۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح بخش سیدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و همچنین بررسی صحنه‌های سرقت، ماموران انتظامی بخش سیدان موفق شدند در این خصوص دو سارق را شناسایی و آنان در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به ۲۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار کردند، اظهار کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ زینلی از شهروندان خواست با رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

با دستگیری مزاحم اینستاگرامی از طلاق قطعی جلوگیری شد

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری یک مزاحم ایستاگرامی خبر داد که که اقدام به ایجاد مزاحمت و برهم زدن زندگی یک شخص کرده بود.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: در پی وصـول یک فقـره پـرونـده از دادسرای لارستان با موضوع ایجاد مزاحمت از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: شاکی مدعی بود که به تازگی ازدواج کرده و پس از عقد شخصی ناشناس با پیج اینستاگرام اقدام به ارسال پیام‌های رکیک برای خانواده، همسرم و همه اقوام و آشنایان می‌کند و باعث برهم زدن زندگی ما شده به طوری که در آستانه طلاق قطعی هستم.

فرمانده انتظامی لارستان گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در پیج اینستاگرام شخص موردنظر توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی و او را در یکی از محلات دستگیر کردند.

سرهنگ امجدی با بیان اینکه در بررسی اولیه مشخص شد متهم قبلا خواستگار همسر شاکی بوده و جواب رد از او شنیده است، گفت: این فرد ۲۹ ساله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

او به شهروندان توصیه کرد در ارتباطات خانوادگی و سپردن شماره تلفن به افراد کاملا هوشمندانه عمل کنید و در صورت مزاحمت اینترنی موارد مشکوک را به سایت پلیس فتا به آدرس larestan.fata@faiber police.ir گزارش دهید.

کشف ۱۳ تن چوب جنگلی و ذغال قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: با تلاش ماموران این فرماندهی ۱۳ تن چوب و ذغال قاچاق در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون  اظهار کرد: به منظور مقابله با معضل شوم قاچاق به ویژه منابع ملی و طبیعی، ماموران انتظامی کازرون با اقدامات فنی از خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر خرید و فروش انواع چوب و تبدیل آن به ذغال در ۵ کارگاه مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مراجع قضائی و به همراه نمایندگان منابع طبیعی به محل‌های مذکور اعزام و در بازرسی از آن مکان‌ها موفق به کشف ۱۰ تن چوب و ۳ تن ذغال قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش کشفیات مکشوفه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه ۵ کارگاه تولیدی پلمب و ۴ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف کالای قاچاق در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه چنار گفت: با تلاش مأموران این فرماندهی ۴۰۰ کیلوگرم بادام خارجی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ لطف‌الله محمدی فرمانده انتظامی کوه چنار بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان کوه‌چنار هنگام گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پژو مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیلوگرم بادام خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف و راننده نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کوه چنار با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پاسارگاد

فرمانده انتظامی پاسارگاد گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی باعث افزایش احساس امنیت و آرامش در جامعه می‌شود.

سرهنگ مصطفی توکلی فرمانده انتظامی پاسارگاد بیان کرد: به منظور برخورد با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی پاسارگاد طرح ارتقای امنیت اجتماعی را در شهریورماه طی چند مرحله اجرا کردند.

او بیان کرد: ماموران انتظامی در اجرای این طرح‌ها موفق شدند ۵۴ کیلو انواع مواد مخدر را کشف و ۱۳ نفر خرده فروش را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی پاسارگاد با بیان اینکه دستگیری ۱۳ سارق و کشف ۲۵ فقره انواع سرقت و توقیف ۲۱ دستگاه وسایط نقلیه متخلف از دیگر نتایج اجرای این طرح‌ها بود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.