سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فضاسازی شهری آخر صفر، محور فعالیت ستاد خدمات سفر خراسان رضوی

استانداری خراسان رضوی محور فعالیت‌های ستاد خدمات سفر این استان را در آستانه سالروز شهادت امام رضا (ع) و ایام پایانی ماه صفر، تعیین کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی در جلسه تخصصی ستاد خدمات سفر استان، ویژه دهه پایانی صفر گفت: ضرورت بزرگداشت این ایام می‌طلبد که کمیته‌های تبلیغی به خصوص کمیته فرهنگی و خدمات شهری نسبت به فضاسازی مطلوب و هدفمند شهر اقدام کنند.

او افزود: البته بازدید‌های مشترک کمیته‌ها در زمینه رعایت و کنترل پروتکل‌های بهداشتی عملیاتی می‌شود تا بتوان خدمات مطلوبی را مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی به مجاوران و زائرین اهل بیت عصمت و طهارت ارائه کرد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی ادامه داد: برنامه ریزی برای بازگشت زائران از مشهد از اهم مسائل است و با توجه به اهمیت تولید محتوای فرهنگی و هنری برای انتقال مفاهیم ارزشمند و والای تشیع علوی در این ایام، بر ضرورت تولید این محصولات توسط دستگاه‌های فرهنگی تاکید دارم.

براتی بیان کرد: با خروج از بحران کرونا، در آینده نزدیک مشهد می‌تواند به نحو مطلوب تری در خدمت زائران و عاشقان اهل بیت (ع) باشد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ف. ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.