سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاروان تجهیزات آموزشی راهی مدارس محروم قزوین شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۸۵۶ میلیون تومان تجهیزات آموزشی به مدارس مناطق محروم استان قزوین ارسال شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در راستای توزیع عدالت آموزشی بیش از ۸۵۶ میلیون تومان تجهیزات آموزشی برای استفاده در مدارس مناطق محروم استان قزوین ارسال شد.

 اصغری افزود: تجهیزات آموزشی شامل میز و صندلی، آبسردکن، پرینتر، دستگاه کپی، چمن مصنوعی، کمد آزمایشگاه، کتابخانه، صندلی گردان به ارزش ۸۵۶ میلیون تومان که از محل اعتبارات تملک سازمان اجتماعی کشور تامین شده، برای ۱۲ مدرسه در ۴ منطقه محروم استان ارسال شد.

او اضافه کرد: با محدودیت‌های اعتباری که در آموزش و پرورش وجود دارد برای تامین نیاز‌ها به کمک نهاد‌ها و سازمان‌ها و خیران هم نیازمندیم تا کار‌ها شتاب گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: برای این که کسی از تحصیل عقب نماند باید بتوانیم امکانات آموزشی مناسب را در همه مدارس و مناطق تامین کنیم در غیر این صورت با آسیب‌های جدی مواجه می‌شویم.

او اظهارداشت: باید تاب آوری جامعه را بالا ببریم و اگر تشخیص ندهیم اولویت دانش آموزان چیست به نتیجه نمی‌رسیم لذا باید اولویت‌های مقطع ابتدایی، متوسطه و راهنمایی را بدانیم تا تحلیل درست ارائه کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: باید بتوانیم مهارت‌های زندگی دانش آموزان را بالا ببریم و در کنار دانش برای تغییر نگرش و رفتار آینده سازان هم همت کنیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.