سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور در یزد:

استانداران نباید هیچ کاری را نشدنی بدانند/ یکپارچه سازی خدمات در دستگاه‌های دولتی ضروری است

وزیر کشور با تأکید بر اینکه هیچ‌کاری را نباید نشدنی بدانیم، گفت: هر کاری با حمایت الهی و توکل به اراده الهی شدنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، احمد وحیدی وزیر کشور در آیین معارفه استاندار جدید یزد گفت: به عنایت الهی آن زمان که ما اراده کنیم و عمل کنیم همه چیز محقق خواهد شد. همان گونه که انقلاب اسلامی از دل مشکلات و سختی ها، ظرفیت هایی به وجود آورده و جمهوری اسلامی را شکل داده است.

او کویری بودن استان یزد را نه تهدید بلکه فرصت دانست که باید ظرفیت‌ها را خوب شناخت و بر اساس آن برنامه ریزی کرد. چراکه خداوند چیزی را بی دلیل و بی خاصیت نیافریده است.

وحیدی با اشاره به موضوع آب به عنوان مهمترین مشکل استان یزد گفت: حل این مشکل با همراهی و حمایت مسئولان استانی و  ملی امکان پذیر است.

او یکی از اصلی‌ترین وظایف مشخص شده برای استانداران را تلاش برای تحکیم فرهنگ اسلامی، دینی و ایرانی دانست و اظهار داشت: توسعه و حفظ محیط زیست، نگاه متوازن به توسعه در استان‌ها و استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیشرفت استان‌ها از دیگر وظایف تعریف شده برای استانداران است.

وزیر کشور همچنین بر لزوم توجه جدی به مناطق کم برخوردار تاکید کرد و اظهار داشت: دولت در تلاش است طرح توسعه‌ای را با همکاری سازمان برنامه و بودجه، وزارت کشور و استانداران تهیه کند و اجرای آن را در دستور کار قرار دهد.

وحیدی همچنین با تاکید بر خدمت رسانی به آحاد مردم تاکید کرد و اظهار داشت: استانداران موظفند تمام امکانات استان خود را برای خدمت به مردم بسیج کنند و در این راستا یکپارچه سازی خدمات در دستگاه‌های دولتی ضروری است.

او بر ایجاد شبکه جوانان خلاق و متعهد برای توسعه و پیشرفت کشور تاکید کرد و افزود: تحقق این امر ضروری است و باید به شکل ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وزیر کشور با بیان اینکه استانداران باید با حمایت از جوانان، بستر لازم را برای توسعه همه جانبه استان ایجاد کنند، تأکید کرد: استانداران در دولت انقلابی نباید هیچ کاری را نشدنی بدانند.

رییس شورای امنیت کشور همچنین به تدوین وظایف استانداران و مأموریت‌های آنها در راستای توسعه کشور اشاره و اظهار داشت: این وظایف در ۴۰ بند مشخص شده و به آنها ابلاغ می‌شود.

در این مراسم از تلاش‌های محمدعلی طالبی تقدیر و مهران فاطمی به عنوان استاندار یزد معرفی شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.