سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی پلیس راهور کرمانشاه برای موج بازگشت زائران اربعین

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از برنامه ریزی برای روان سازی ترافیک هنگام بازگشت زائران اربعین حسینی در شهر‌های مسیر تردد زائران خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرهنگ شیری رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: پلیس راهور استان از همان ابتدای ورود زائران از طرف استان  ایلام در شهر‌های حمیل، ماهیدشت، کرمانشاه، بیستون، صحنه و کنگاور برای بازگشت زائران و برقراری امنیت ترافیکی آن‌ها طرح ترافیکی ویژه در دست اجرا دارد.

او افزود:همکاری رانندگان در رعایت مقررات رانندگی و توجه به علائم راهنمای راه‌ها، معابر و تردد از کمربندی شهر‌ها مطمئنا کمک زیادی به روانی ترافیک معابر شهری خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه ادامه داد: صبر و حوصله، رعایت سرعت مجاز و بطور کلی عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز می‌تواند سفری ایمن و به دور از حادثه برای رانندگان و زائران عتبات عالیات رقم بزند.

سرهنگ شیری با اشاره به خستگی زائران اربعین حسینی هنگام بازگشت از این سفر معنوی پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی در موکب‌های پیش بینی شده و به ازای هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت را ضروری دانست.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.