سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفیعی: ماجرای ویلموتس سنگین‌ترین پرونده تاریخ دادگاه عالی ورزش است

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره پرونده مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

غلامرضا رفیعی، مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پرونده مارک ویلموتس و تاخیر در اعلام رای این پرونده از سوی دادگاه عالی ورزش بیان کرد: دادگاه حکمیت ورزش امروز در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد، مهلت صدور حکم پرونده مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران تا پایان ماه اکتبر (۷ آبان) تمدید مجدد شده است.


بیشتر بخوانید


او افزود: برداشت ما این است که اگر امیدی به پیروزی نداشتیم، جای این همه تمدید نبود. امیدواریم در این پرونده به پیروزی شویم. این پرونده آنقدر ابعاد زیادی دارد که سنگین‌ترین پرونده تاریخ دیوان حکمیت ورزش  است. به نظرم این یکی از پیچیده‌ترین و سنگین‌ترین پرونده‌های تاریخ دادگاه CAS از زمان تشکیل این دادگاه و نشان دهنده اهمیت پرونده است. البته باید امیدوار باشیم که حقانیت فدراسیون روشن و دادخواهی  ما به نتیجه برسد.

رفیعی ادامه داد: اختلافات زیادی در این پرونده است. واقعا امیدواریم تا خدا کمک کند تا فوتبال ایران به حق خود برسد. ما معتقدیم آنچه ویلموتس برای گرفتن پول از فدراسیون فوتبال ایران از طریق فیفا مطالبه کرده منصفانه نیست و استحقاقی نسبت به آن مبلغ ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.