سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسریع در واکسیناسیون دانش آموزان علیه کرونا با تشویق والدین

سرپرست مرکز بهداشت شادگان گفت: والدین باید دانش آموزان را برای تزریق واکسن کرونا تشویق کنند تا عملیات واکسیناسیون تسریع شود.

محسن شاوردی، سرپرست مرکز بهداشت شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون معلم ها، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها علیه بیماری کووید-۱۹ گفت: واکسیناسیون دانش آموزان شرایط مساعدی را برای بازگشایی مدارس فراهم می‌کند و این مهم جز با ترغیب و تشویق فرزندان از سوی والدین میسر نمی‌شود.

او با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی جدید مستلزم همکاری همه آحاد جامعه است، افزود: باید با ترغیب اولیاء و دانش آموزان برای تزریق واکسن کرونا از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا فضای ایمن و بدون دغدغه‌ای برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود، زیرا همچون سال قبل، امسال نیز بازگشایی مدارس تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و لازم است این وضعیت به خوبی مدیریت شود.

شاوردی اظهار داشت: واکسیناسیون سنین ۱۲ تا ۱۸ سال اطمینان‌دهی زیادی به خانواده‌ها برای حضور دانش‌آموزان در مدارس می‌دهد، بنابر این از خانواده‌ها تقاضا داریم در این زمینه همکاری کنند تا روند واکسیناسیون با سرعت بیشتری انجام شود و بتوانیم هر چه زودتر وارد واکسیناسیون گروه‌های بعدی شویم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.