رئیسی گفت: واکسیناسیون دانش آموزان علیه کرونا آغاز شده و این گروه سنی هر چه سریع‌تر به پایگاه‌های واکسیناسیون در سطح هندیجان مراجعه کنند.

داود رئیسی، مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: واکسیناسیون دانش آموزان علیه بیماری کرونا ویروس بر اساس دستورالعمل کشوری در سراسر استان خوزستان آغاز شده است.

او با بیان اینکه واکسیناسیون دانش آموزان در گروه سنی ۱۵ سال  در حال انجام است، افزود: تزریق واکسن برای افراد واجد شرایط اجباری است و این گروه سنی باید هر چه سریع تر به پایگاه های فعال در سراسر شهرستان با همراه داشتن کارت ملی مراجعه کنند.

رئیسی با دعوت از مردم برای دریافت واکسن کرونا و ایمن سازی خود علیه این بیماری منحوس پیش از وقوع پیک بعدی، اظهار داشت: تزریق واکین کووید-۱۹ به معنای پایان بیماری نیست، بنابراین از شهروندان خواهشمندیم با توجه به موقعیت زرد کرونایی و پایداری و بهبود این وضعیت، از حضور در دورهمی‌ها و مراسم عروسی، فاتحه خوانی و تردد در اماکن شلوغ و پردد خودداری کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند و به استفاده از ماسک پایبند باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.