سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون علوم پزشکی لرستان خبر داد؛

فعال شدن پایگاه دانشجویی واکسیناسیون کرونا در لرستان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پایگاه مستقل واکسیناسیون کرونا دانشجویان در این واحد دانشگاهی فعال شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، دکتر اصغر سپهوند معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در نشست با خبرنگاران بیان کرد: با فراخوان این معاونت در دانشگاه علوم پزشکی استان امسال یک هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجویان برای کمک به کادر درمان داوطلب شدند.

سپهوند اظهار داشت: در راستای مقابله با ویروس کرونا پایگاه مستقل واکسیناسیون شهید شهریار رحیمی توسط معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان فعال شده است و ۱۵ نفر از پرسنل، ۶۰ دانشجو و ۶ استاد هیات علمی در این راستا فعالیت دارند.

او با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه در حوزه مقابله با ویروس کرونا اقدامات قابل توجهی داشته است، ادامه داد: تاکنون در این مرکز برای یک هزار نفر تزریق واکسن کرونا انجام شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: در حوزه تولیدات فرهنگی نیز صدور مجوز ۲ نشریه دانشجویی پیگیری شده و ۱۸ نشریه نیز اکنون فعال هستند.

سپهوند افزود: همچنین رتبه نخست کشوری فعالیت‌های دانشجویی مبارزه با کرونا در سطح کشور در این دانشگاه کسب شده است.

او ادامه داد: ‬تقویت و حمایت از ۲۱ انجمن علمی با ۴۰ فعالیت علمی فرهنگی، تقویت و حمایت از ۱۵ کانون فرهنگی و هنری با ۲۸ فعالیت، برگزاری جلسات مجازی برای سیاست گذاری اقدامات فرهنگی، فعالیت‌های جهادی توزیع کمک‌های معیشتی، تهیه جهیزیه از دیگر اولویت‌های این معاونت است.

 

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.