سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی اتوبوس سیار واکسیناسیون کرونا برای شاغلان صنایع همدان

رئیس شبکه بهداشت شهرستان همدان گفت: اتوبوس سیار واکسیناسیون کرونا برای شاغلان صنایع همدان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد خیراندیش رئیس شبکه بهداشت شهرستان همدان گفت: اتوبوس سیار برای واکسیناسیون شاغلان صنایع در این شهرستان راه اندازی شده و هم اینک در شهرک صنعتی بوعلی مستقر است.

او  بیان کرد: به منظور تسهیل دسترسی شاغلان در صنایع به واکسیناسیون، اتوبوس سیار راه اندازی شد که که در آن تیمی از مرکز بهداشت شهرستان مستقر هستند.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان همدان اضافه کرد: پس از ثبت اطلاعات هویتی افراد واجد شرایط در سامانه نسبت به واکسینه کردن آن‌ها در این اتوبوس‌ها اقدام لازم صورت گرفت که ۱۴۳ نفر از شاغلان در شهرک صنعتی بوعلی و کارکنان شرکت پتروشیمی در داخل این اتوبوس نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کردند.

خیر اندیش افزود: همچنین تیمی از مرکز بهداشت به صورت سیار در شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی حضور می‌یابد که در گام نخست با حضور در شرکت شیشه ۱۶۰ نفر و کنترل گاز اکباتان بیش از ۱۱۰ نفر را واکسینه کردند.

او خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ هزار نفر معادل ۶۰ درصد از افراد واجد شرایط این شهرستان نوبت اول و ۱۳۵ هزار نفر معادل ۲۹ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه روزانه ۱۳ هزار دُز واکسن در شهرستان همدان تزریق می‌شود گفت: واکسیناسیون دانش آموزان متولد سال ۸۵ به قبل در حال انجام است و با توجه به تزریق واکسن کُزاز و دیفتری برای متولدین این سالها، باید پس از گذشت ۲ هفته از تزریق این واکسن نسبت به واکسینه کردن خود علیه کرونا اقدام کنند.

خیر اندیش خاطر نشان کرد:  از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان فامنین در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.