سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع یک هزار غذا میان زائران حسینی

کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک گفت: یک هزار پرس غذای گرم میان زائران حسینی توزیع شد.

حجت الاسلام پژمان طهماسبی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یک هزار پرس غذای گرم با هدف خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در موکبی که جهت پذیرایی از عاشقان مکتب اهل بیت (ع) برپا شده است، توزیع شد.

او افزود: پخت این غذا‌ها در آشپزخانه و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شد و پس از بسته بندی از سوی پرسنل این اداره در موکب شهدای امداد این اداره واقع در مقبره شهدای گمنام اندیمشک به دست زائران رسید.

حجت الاسلام طهماسبی با بیان اینکه خدمت رسانی به زائران حسینی همچنان ادامه دارد، بیان داشت: اندیمشک به دلیل اینکه یکی از مهمترین ورودی‌های استان خوزستان است هرساله شاهد ورود تعداد بسیار زیادی از زائران حسینی به این شهرستان هستیم و مقبره شهدای گمنام این شهرستان میزبان عاشقان مکتب اهل بیت (ع) از سراسر کشور است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک، تصریح کرد: مردم شهر یک هزار شهید اندیمشک با برپایی مواکب در مقبره شهدای گمنام این شهرستان به مدت ده شبانه روز به عزاداری و همچنین اسکان و خدمت رسانی به زائران حسینی می‌پردازند.

این مقام مسئول ادامه داد: خدمت به مردم یکی از بهترین کار‌هایی است که قطعا ادامه دهنده راه شهدا خواهد بود، به همین دلیل این اداره با برپایی میزخدمت در مناطق دورافتاده اندیمشک مزین به نام شهدا، علاوه بر زنده نگه داشتن یاد شهدا، باعث دسترسی آسان شهروندان نیازمند به خدمات این اداره و حل مشکلات آن‌ها در حوزه‌های مختلف خواهد شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.