سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرض ارادت جاماندگان اربعین در زادگاه امام راحل

شهروندان زادگاه امام راحل که امسال به دلیل کرونا نتوانستند در پیاده روی اربعین شرکت کنند با پیاده روی مسیر ۲ امامزاده در خمین، ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان نشان دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مردم ولایت مدار و دوستدار اهل بیت(ع) که در سال‌های گذشته عاشقانه در پیاده روی اربعین حضور می‌یافتند و مسیر بین الحرمین را با سینه زنی طی می‌کردند، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستند در این آیین پرشکوه شرکت کنند.

زنان، مردان، جوانان و کهنسالان خمین صبح امروز( دوشنبه) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در میدان ۱۵ خرداد این شهرستان و در مقابل امامزاده محمد(ص) حضور یافتند و مسیر این امامزاده تا روستای ریحان و امامزاده عبدالعلی (ص) را با پای پیاده و به یاد بین الحرمین طی کردند.

نوحه سرایی در رثای اربعین سالار شهیدان و ۷۲ تن از یاران باوفایش و پخش نذورات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین در خمین انجام شد.

عزاداران حسینی در امامزاده عبدالعلی روستای ریحان نیز با سینه زنی و عزاداری با کسانی‌ که سعادت حضور در پیاده روی اربعین را داشتند، همدلی کردند.

انتهای پیام/ ر

برچسب ها: اربعین ، پیاده روی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.