سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهم‌ترین اهداف دستگاه قضایی کدام است؟

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : از مهم‌ترین اهداف دستگاه قضایی استان، آسان‌کردن زندگی برای مردم، احقاق حقوق آن‌ها و برقراری عدالت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بر برقراری صلح و سازش و حل و فصل اختلافات تأکید کرد.

او با اشاره به افزایش ورودی پرونده‌ها به دادگستری استان گفت : هر آسیب ذهنی می‌تواند منتهی به وقوع جرم و تشکیل پرونده در دادگستری شود، در همین راستا دستگاه قضایی استان با اجرای ساز و کار‌هایی همچون فرهنگ صلح و سازش درصدد کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: هرچه نظام حقوقی یک جامعه قوی‌تر و شفاف‌تر باشد، به همان میزان آرامش ذهنی مردم تأمین می‌شود، چرا که آرامش ذهنی مردم منوط به تضمین حقوق آنهاست.

او افزود: کانون وکلای دادگستری از ارکان توسعه نظام حقوقی یک جامعه هستند، لذا ما معتقدیم این مجموعه با همکاری دادگستری استان می‌توانند گام‌های بلندی در جهت آرامش ذهنی مردم و احقاق حقوق آن‌ها بردارند.

توسلی زاده ضمن تأکید بر لزوم رعایت شأن وکلای دادگستری گفت: مردم، وکلا را به عنوان افرادی مؤثر در احقاق حقوق خودشان می‌دانند.

او ادامه داد: کانون وکلای دادگستری همسوی با قضات شریف، ضمن رعایت اخلاق حرفه‌ای، به دنبال خدمت به مردم هستند و باید از خدمات این عزیزان قدردانی کرد.

توسلی زاده گفت: دستگاه قضایی استان همواره از همکاری مؤثر و کارآمد با کانون وکلای دادگستری استقبال خواهد کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.