سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعامل و مشارکت بین پلیس و شهرداری لازمه مدیریت شهر است

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس و شهرداری در بسیاری مسائل عملکرد مشترک و مرتبطی دارند و تعامل و مشارکت بین این ۲ دستگاه لازمه مدیریت هر چه مطلوب شهر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در نشست تعاملی با شهردار و مدیران شهرداری زاهدان  ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس به مسئولیت‌های مشترک پلیس و شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولیت‌های یکسانی فی‌مابین ناجا و شهرداری قرار دارد، کار ناجا و شهرداری در بسیاری از زمینه‌ها از یک جنس است و تعامل و همدلی این دو نهاد می‌تواند موجب آرامش و آسایش بیشتر شهروندان شود، چرا که شهروندان از بسیاری از عملکرد‌ها و ماموریت‌های این دو دستگاه بهره می‌برند و ارتباط نزدیکی با این دو دستگاه دارند.

فرمانده انتظامی استان با بیان این که ارتباط مستمر و گسترده شهرداری و نیروی انتظامی با مردم سبب شده که این دو سازمان خدمت رسان به طور مداوم مورد قضاوت شهروندان قرار گیرند، گفت: فلسفه وجودی ناجا و شهرداری خدمت به مردم و ایجاد محیطی امن و آرام برای زندگی آنهاست پس نباید مأموریت‌های ما به سمتی برود که موجب آزرده خاطر شدن شهروندان و ایجاد نارضایتی آن‌ها شود.

سردار طاهری افزود: تحولات دنیای رسانه‌ای و ارتباط زیاد مردم با فضای مجازی سبب شده که قضاوت مردم نسبت به دستگاه‌های خدمت رسان که بیشترین ارتباط را با مردم دارند بیشتر شود و در این بین، دستگاهی موفق است که بتواند این تحولات را درک کرده و مطابق مطالبات مردمی برنامه ریزی و با عمل خود رضایت مردم که همان رضای خداوند متعال است را جلب کند.

وی به مثلث شهرداری، پلیس و شهروندان اشاره کرد و گفت: اگر این مثلث به خوبی تعریف شود و هماهنگی و هم افزایی بیشتری بین آن‌ها ایجاد شود می‌توان کیفیت زندگی شهری مردم را ارتقاء داد و این هماهنگی‌ها تاثیر معنادار و قابل درکی در زندگی مردم ایجاد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان تعامل و مشارکت بین و پلیس و شهرداری را لازمه مدیریت هرچه مطلوبتر شهر دانست و اظهار داشت: برای توسعه بیشتر شهر باید خلاقیت و نوآوری را در دستور کار داشته باشیم.

سردار طاهری در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به ترافیک سنگین خودرویی دربعضی ساعات پر تردد در سطح معابر شهری، بر لزوم تقویت سیستم حمل و نقل عمومی و همچنین تقویت پایش تصویری تخلفات رانندگی به منظور کنترل هوشمند بار ترافیک در سطح شهر زاهدان تأکید کرد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی هدفمند بین ۲ دستگاه برای عبور از چالش‌های اجتماعی و جلوگیری از تبدیل شدن مسائل به بحران، ابراز امیدواری کرد با در نظر گرفتن مسائل مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی ساکنان محترم شهر زاهدان و همچنین تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک شهری، ساماندهی دستفروشان، متکدیان، کودکان کار، معتادان خیابانی، افراد کارتن خواب و ... کیفیت زندگی شهروندان را در ابعاد مختلف ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.