سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنج جلد کتاب حوزه دفاع مقدس در مراغه رونمایی شد

کتاب‌های «عمری که مرا داده شد بر زمین چنین گذشت»، «اسطوره‌های تاریخی جلد ۱ و ۲» و «یاد‌های نیک جلد ۱ و ۲» نوشته رزمنده هشت سال دفاع مقدس و بازنشسته آموزش و پرورش شهرستان مراغه «سیدمحمدرضا موسوی نژاد» با حضور مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،احمد دادرس فیاضی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه یکشنبه شب در آیین رونمایی از آثار «سیدمحمدرضا موسوی نژاد»  گفت:اهمیت ادبیات دفاع مقدس و توجه به عرصه ادبیات پایداری بسیاز ضروری است و از این رو هنرمندان و نویسندگان را برای فعالیت در این حوزه باید دعوت کنیم.

اوافزود: با هیچ ابزاری به غیر از ابزار فرهنگی و هنری نمی‌توان عظمت و شکوه و زیبایی‌هایی که در دوران هشت سال دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده است را بیان کرد و باید در این زمینه همچنان شاهد آثار پرمحتوای فرهنگی و هنری باشیم و این راه از سوی هنرمندان ادامه دار باشد.

او تاکید کرد: در این زمینه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیاری داریم و در بیشتر حوزه‌های دفاع مقدس فضا برای کار کردن بسیار است.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه با اشاره به کتاب‌های به چاپ رسیده در حوزه دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهدا نخبگان جامعه ایران اسلامی بودند که محققان داخلی و خارجی به آن بار‌ها و بار‌ها اعتراف کردند چرا که آن عزیزان برای دفاع از دین و ایران اسلامی جنگیدند و امروز ضروری است هنرمندان و فرهیختگان حوزه فرهنگ در این حوزه بنویسند و شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را معرفی کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.