سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از دو طرح آموزشی در میبد

دو آموزشگاه خیرساز با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در شهرستان میبد استان یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، دو آموزشگاه خیر ساز با حضور محمدعلی طالبی استاندار یزد، محسن موحدی فرد مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین در شهرستان میبد افتتاح شد.

استاندار یزد در این مراسم گفت: شهرستان میبد یکی از شهرستان‌های برخوردار از شاخص‌های بالای فرهنگی و اجتماعی است و همین موضوع روحیه مشارکت را در بین مردم زیاد کرده است و نتیجه آن را در نهضت مدرسه سازی در شهرستان میبد می‌بینیم.

محمدعلی طالبی با بیان اینکه عموما در استان یزد فعالیت خیرین بزرگوار چشمگیر است افزود: در میبد به طور خاص این وضعیت را در بحث مدرسه سازی و حضور و فعالیت خیرین و بخش خصوصی در تامین نیاز‌های آموزشی و اجتماعی مشاهده می‌کنیم.

مدیرآموزش وپرورش میبد هم گفت: آموزشگاه مرحوم حاج قاسم ضیائی اولین پروژه‌ای بود که به همت برادران ضیایی در زمینی به مساحت ۲۷۴۰ مترمربع و با زیربنای هزار و ۱۳۵ متر مربع به بهره برداری رسید.

محمدرضا کارگر افزود: این آموزشگاه‌ها در شش کلاس ویژه دانش آموزان متوسطه اول و با شش میلیارد تومان اعتبار از محل خیری احداث شده است.

کارگر گفت: پروژه دوم آموزشگاه دخترانه شادروان عاطفه بناپور در زمینی به مساحت دو هزار و ۷۳۰ مترمربع و زیربنای هزار و ۸۲۰ مترمربع افتتاح شد.

مدیر آموزش وپرورش میبد گفت: برای احداث این آموزشگاه هم حاج محمد بناپور و فاطمه شاه محمدی والدین مرحومه عاطفه بناپور بیش از هشت میلیارد تومان هزینه کردند.

کارگر افزود: تکمیل و تجهیز این آموزشگاه هم از سوی اداره نوسازی آموزش و پرورش انجام شد.

در پایان این مراسم از خیرین و معماران و دست اندرکاران احداث این آموزشگاه‌ها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.