حسین فلاح از افتتاح ۶۷ طرح در بخش‌های آموزشی، کشاورزی و دامی، عمران شهری و روستایی و ورزشی در شهرستان میبد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین فلاح، فرماندار میبد گفت: ۶۷ طرح در بخش‌های آموزشی، کشاورزی و دامی، عمران شهری و روستایی و ورزشی به بهره برداری می‌رسند که ۵۳ طرح از این طرح‌ها خیری و دولتی است.

او ادامه داد: اعتبار این طرح‌ها بیش از ۱۰۹ میلیارد و یکصد و پنجاه میلیون تومان است که در هفته دولت و تا پایان شهریورماه به بهره برداری می‌رسند.

این مسئول اظهار داشت: احداث بند خاکی درین، اجرای سیستم‌های آبیاری نوین در بخش مرکزی و ندوشن، احیاء و مرمت قنات بنستان، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت ندوشن و افتتاح چندین آموزشگاه بخشی از این پروژهاست.

فلاح تصریح کرد: تنها در بخش ورزش بیش از ۳۰ میلیارد تومان طرح قابل افتتاح داریم که از جمله آن‌ها زمین‌های چمن مصنوعی، ورزشگاه شهداء، رکن آباد، سالن ورزشی مدرسه مصطفوی، سالن ورزشی مصلی آیت الله اعرافی و سایت تیراندازی است.

فرماندار میبد گفت: در بخش خصوصی هم ۱۲ طرح با اعتبار بیش از ۳۲ میلیارد تومان افتتاح می‌شود که بخش خصوصی در آن با کمک بانک‌ها سرمایه گذاری و زمینه اشتغال ۱۱۰ نفر هم فراهم شده استو امیدواریم به کام مردم شهرستان میبد شیرین و مبارک باشد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.