سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام خداحافظی استاندار سابق بوشهر؛

خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت سرلوحه کارم بود

استاندار پیشین بوشهر در پیامی نوشته، خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت و استفاده از همه ظرفیت‌های استان سرلوحه فعالیت چهار ساله‌اش بوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند که از مهر ۱۳۹۶ به عنوان استاندار بوشهر فعالیت می‌کرد امروز جای خود را به احمد محمدی‌زاده می‌دهد.

او در پیامی که به مناسبت پایان مسئولیتش به عنوان استاندار بوشهر منتشر کرده، نوشته است: «خداوند سبحان را سپاسگزارم که به بنده، توفیق داد تا پس از سال‌ها تجربه اندوزی و طی مراحل مختلف کاری در وزارت کشور، چهار سال را به عنوان استاندار بوشهر، خادم شما مردم شریف دیار حماسه، ایثار، فرهنگ و تدین بوده و بخشی از عمر خویش را به خدمتگزاری به شما صرف نمایم».

گراوند عنوان کرده است: «بنای کار اینجانب از ابتدا، استفاده از تمامی ظرفیت، توان و تجربیات گذشته، برای توسعه متوازن و همه جانبه و آبادانی این دیار با بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات صاحبنظران، اندیشمندان، کارشناسان و علمای بزرگوار بوده و انصافاً که این عزیزان در بذل عنایت، راهنمایی و همکاری کمترین مضایقه‌ای نداشته و با تمام وجود یاورم بوده‌اند».

او تاکید کرده است: «اینجانب با اعتقاد به برنامه‌های دولت تدبیر و امید، خدمتگزاری صادقانه و بی منت را سرلوحه کاری خویش قرار داده و در راستای حسن انجام امور و وظایف محوله، تنها به خشنودی حضرت حق و رضایت مردم اندیشیده و لحظه‌ای از پای ننشسته‌ام و همواره بر این باور بوده‌ام که خداوند تبارک و تعالی، بیش از همه شاهد و ناظر نیات و اعمال ما است».


بیشتر بخوانید


گراوند نوشته است: «حال که به فضل الهی ایام خدمتم با توفیق بزرگ آشنایی با شما عزیزان و خدمت به شما به سرانجام می‌رسد، لازم می‌دانم، ضمن سپاس از آحاد مردم فرهیخته و بزرگوار استان، روحانیت معظم و علمای پر ارج، نماینده محترم، ولی فقیه در استان و امام جمعه بزرگوار بوشهر حضرت آیت الله صفایی بوشهری، نماینده بزرگوار مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله حسینی بوشهری، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی دوره دهم و یازدهم، اعضای شورای تأمین وشورای اداری استان، رسانه‌ها و خبرنگاران، مدیران، نخبگان سیاسی و اجتماعی و تشکل‌های مدنی و شورا‌های اسلامی، از کاستی‌های احتمالی عذرخواهی نموده، سخت بر این باورم که اگر قصوری از من سر زده، از روی سهو بوده و با اعتقاد به بزرگ منشی شما عزیزان، چشم به چشم پوشیتان دارم. مطمئن باشید که خاطرات خوب با شما بودن و محبت شما را هرگز از یاد نخواهم برد و دعاگوی شما خواهم بود».

او در پایان پیام خود نوشته است: «ضمن تبریک به برادر بزرگوارم جناب آقای سردار احمد محمدی‌زاده، استاندار جدید بوشهر، از درگاه قادر متعال، برای ایشان و شما مردم شریف و مسئولین خدوم استان، سعادت، سلامت و طول عمر باعزت و توفیق مسالت می‌نمایم».

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.