هیات وزیران به احمد محمدی زاده به عنوان استاندار بوشهر رای اعتماد داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هیات وزیران در جلسه صبح امروز خود به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی، به استانداران منتخب بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد رای اعتماد داد.

در این جلسه، هیات وزیران پس از بررسی سوابق احمد محمدی زاده به او به عنوان استاندار بوشهر رای اعتماد داد.

محمدی زاده پیش از این به عنوان فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوشهر، معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه پاسداران و دستیار و مشاور عالی وزیر نفت در دولت دهم فعالیت داشته است.

از ۱۶ مهر ۱۳۹۶ تا کنون، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر بود.

محمدی‌زاده چندی پیش در مطلبی اعلام کرده بود: «بعد از ۴۲ سال افتخار پاسداری از نظام علوی و فاطمی در سپاه با اصرار دوستان برای آمدن به بوشهر و نوکری این مردم وفادار به امام (ره) و رهبری عظیم الشآن انقلاب را قبول کردم و غیر از بوشهر هم هیچ کار دیگری غیر از ادامه خدمت در سپاه برعهده نخواهم گرفت».

او عنوان کرده بود: «شخصا برای این مسئولیت سنگین تلاشی نکرده و نمی‌کنم. ما این مشی را از شهدا یاد گرفتیم و دست و پازدن برای رسیدن به مقامات را در شان یک مدیر در نظام اسلامی نمی‌دانیم، ما عادت کرده ایم که مرد روز‌های سخت انقلاب و کشور باشیم».


بیشتر بخوانید


با رای اعتمادی که هیات وزیران به محمدی‌زاده دادند او سی و یکمین استاندار بوشهر شد.

هیات وزیران همچنین در ادامه جلسه امروز خود، به سیدعلی احمدزاده به عنوان استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد رای اعتماد داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا رستمی
۰۱:۵۹ ۰۱ مهر ۱۴۰۰
باسلام ..انشاءالله که استاندار جدید در راهی که پیش رو دارند موفق باشند..انتظاری که ما از این بزرگوار داریم این است که اولا به لور مدیر های با تدبیر باشند ‌‌‌‌مخصوصا در نهاد آموزش و پ ...درسته که فرماندار ها انتخاب کننده اند ..اما از مدیرانی که الان حضور دارند رضایت نداریم.. شهرستان کنگان ..را بیشتر مد نظر داشته باشید ...متشکرم..