سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان مسلح موتور سیکلت در سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از انهدام باند ۴ نفره سارقان مسلح موتور سیکلت درسراوان با ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ داریوش سرگلزائی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه در سطح شهرستان موضوع شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته هویت ۴ سارق همدست را مشخص و آن‌ها را طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه داخل مخفیگاهشان در یکی از روستا‌های حومه سراوان دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد: در بازرسی از پاتوق سارقان علاوه بر کشف یک قبضه کلت کمری و چند قبضه سلاح سرد غیر مجاز، تعداد ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه به همراه ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.

سرهنگ سرگلزائی ادامه داد: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند پس به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۰ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه در سطح شهرستان اقرار کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان از شهروندان خواست: تا از تردد در مکان‌های تاریک و خلوت در ساعات پایانی شب خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.