سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدابیر پلیس راهور کرمان همزمان با بازگشایی مدارس

سرپرست پلیس راهور استان کرمان در آستانه بازگشایی مدارس از تدابیر ویژه پلیس برای پیشگیری از سوانح رانندگی و ارتقای امنیت ترافیکی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ امیر معین الدینی سرپرست پلیس راهور استان کرمان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: متاسفانه گاهی اوقات شاهد هستیم این آغاز زیبا با سهل انگاری و غفلت برخی خانواده‌ها و وقوع حوادث ترافیکی به خاطره‌ای تلخ تبدیل می‌شود.

او افزود: دانش آموزان، عابرین پیاده و کودکان با رعایت قوانین و مقررات و رعایت احتیاط هنگام عبور از عرض خیابان و استفاده از پل‌های هوایی می‌توانند از حوادث رانندگی جلوگیری کنند.

او تصریح کرد: خانواده‌ها برای پیشگیری از حوادث ترافیکی دانش آموزان عزیز که همیاران همیشگی پلیس نیز هستند، می‌بایست نکات ساده، اما مهم نحوه عبور از خیابان و نحوه صحیح سوار و پیاده شدن از سرویس مدرسه را به آنان آموزش دهند.

سرهنگ معین الدینی اظهار داشت: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان به ویژه سرعت مجاز و مطمئنه، رانندگی در بین خطوط، بستن کمربند ایمنی و استفاده از کلاه ایمنی برای راکبین موتورسیکلت و همچنین رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط کامل هنگام عبور از محدوده مدارس در کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.