سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در چهارمین روز از دفاع مقدس؛

یادواره شهدای مدافع سلامت در آبادان برگزار شد

در چهارمین روز دفاع مقدس یادواره شهدای مدافع سلامت  برگزار و از کادر بهداشت و درمان شهرستان آبادان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در چهارمین روز از این هفته، نخستین یادواره شهدای مدافع سلامت و تقدیر از کادر بهداشت و درمان آبادان در سینما مهر این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ احمدی؛ فرمانده سپاه، حجت الاسلام ابراهیمی پور؛ امام جمعه آبادان و دکتر سلمان زاده؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی از سخنرانان اصلی این برنامه بودند که با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس و شکل گیری فرهنگ ایثار و شهادت، از نقش مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس کرونا و ایثار و جانفشانی آنان در راه حفظ سلامت مردم سخن گفتند.

پخش کلیپ هایی از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، مصاحبه با همکاران شهیده مدافع سلامت خانم پروین قاسمی و شهید جعفر شریفی در قالب مستندی کوتاه، اجرای نمایش با موضوع دفاع مقدس و مداحی و روضه خوانی توسط حاج محمد بدری؛ مداح و ذاکر اهل بیت(ع) از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.

در این مراسم از تمثال شهید مدافع سلامت جعفر شریفی رونمایی و از پدر این شهید و فرزند شهیده پروین قاسمی قدردانی شد.

در پایان از پاسدار محمدرضا فرخی؛ پیشکسوت عرصه بهداشت و درمان و مسئول بهداری ناحیه مقاومت بسیج آبادان در سال های دفاع مقدس و ۲۵ نفر از مدافعان سلامت در حوزه بهداشت و درمان آبادان، پزشکان متخصص کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان در برنامه ویزیت رایگان و مسئولان هشت  پایگاه مقاومت بسیج شهری در اجرای طرح شهید سلیمانی تجلیل شد.

این مراسم به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان و همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و با حضور مسئولان شهری، پزشکان، پرستاران، کارکنان بهداشت و درمان شهرستان آبادان و خانواده شهدای مدافع سلامت آبادان برگزار شد.

انتهای پیام/ ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.