مدیر مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس آبادان از آماده سازی ۲۴۸ ویژه برنامه مختلف به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ صریحی، مدیر مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس آبادان گفت: ۲۴۸ ویژه برنامه مختلف به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با محور پنج مهر سالروز شکست حصر آبادان تدارک دیده شده و قرار است همزمان با سراسر کشور با شعار "ما مقتدریم" از فردا چهارشنبه آغاز شود.

او دیدار با خانوده‌ شهدا و نیز عطرافشانی مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس آبادان عنوان کرد افزود: بر اساس برنامه‌ ریزی انجام شده در هفته دفاع مقدس امسال ۱۶ برنامه محوری و۵ برنامه مختص شهدا و شهر آبادان برگزار می شود.

سرهنگ صریحی ادامه داد: در برنامه های دفاع مقدس ۶۰ نفر از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز شکست حصر آبادان تجلیل خواهند شد.

او از بزرگداشت شهدای ۲مهر سالروز شهدای آموزش و پرورش، گرامیداشت شهدای سلامت، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، گرامیداشت شهدای آتش‌نشان و فرماندهان شهید و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس با عنوان لباس سربازی را از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آبادان خبر داد.

مدیر مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس آبادان گفت:هشت کمیته پشتیبانی، ایثارگران، پیشکسوتان، فرهنگی، فضای مجازی و تبلیغات، ورزش و جوانان و کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی در سطح شهرستان آبادان به مناسبت هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان تشکیل و فعال شدند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.