سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی مراکز سیار واکسیناسیون ارتش در جنوب استان

شش مرکز سیار واکسیناسیون ارتش در شهر‌های جنوب آذربایجان شرقی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ سیفی فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت: این پایگاه‌ها با هدف سرعت بخشیدن به واکسیناسیون شهروندان در شهر‌های مراغه، بناب و ملکان راه اندازی شده است.

او افزود:در مراغه ۳ پایگاه بناب و ملکان هر کدام یک پایگاه و در کوی سازمانی پادگان نیز مرکزی برای واکسیناسیون خانواده‌ها راه اندازی شده است.

او اضافه کرد: در این پایگاه‌ها ۶۰ نفراز نیرو‌های گردان ۵۹۸ اداره بهداشت و درمان نزاجا با همکاری دانشکده علوم پزشکی و هلال احمر فعالیت می‌کنند.

به گفته فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه، در روز اول فعالیت این پایگاه‌ها در مراغه برای بیش از ۲۰۰ نفر از شهروندان واکسن تزریق شده است.

سرهنگ سیفی افزود: این پایگاه‌ها در طول هفته دفاع مقدس در خدمت هموطنان خواهد بود و درصورت نیاز و تامین واکسن توسط دانشکده علوم پزشکی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

اصغر تنومندرئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، نیز درآیین راه اندازی این پایگاه‌ها گفت:با راه اندازی مراکز سیار واکسیناسیون ارتش در جنوب استان سرعت واکسیناسیون شتاب می‌گیرد.

او افزود: تاکنون ۱۷۰ هزار دوز واکسن در مراغه تزریق شده و ۶۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال شهرستان یک دوز واکسن دریافت کرده اند.

او افزود: واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۵ سال سن نیز از امروز در مراغه آغاز شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.