سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام:

افتتاح سامانه گرمسیری ۶ هزار شغل ایجاد می‌کند

نوذری گفت: افتتاح سامانه گرمسیری در استان ایلام به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی استان اشتغالزایی ۶ هزار نفر را بدنبال خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد نوذری استاندار ایلام روز جمعه در حاشیه آیین استقبال از رییس جمهوری با بیان اینکه افتتاح سامانه گرمسیری ۶ هزار شغل ایجاد می‌کند، گفت: با توجه به اهمیت این طرح که تحول گسترده‌ای در کشاورزی استان و اقتصاد ملی ایجاد خواهد کرد، بازدید و بررسی آن در سفر امروز رییس‌جمهوری مطرح خواهد شد.

او  پایدار کردن مرزها به عنوان یکی از طرح‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری و بررسی تسریع روند بهره‌برداری از میادین مشترک نفتی در مرز مهران را از دیگر مسایل مطرح شده استان در سفر امروز رییس جمهوری عنوان کرد.

نوذری دیدار با مردم، نخبگان، روشنفکران و اصحاب رسانه و گروه‌های مختلف را از جمله برنامه‌های سفر امروز رییس جمهوری به ایلام اعلام کرد و یادآور شد: اولویت‌های اساسی استان در نشست امروز مطرح می‌شود که با تحقق آنها گام مهمی در توسعه و اشتغالزایی استان برداشته خواهد شد.

استاندار ایلام تاکید کرد: مجموع مسایل و مشکلات استان در حوزه‌های مختلف اعم از گردشگری، کشاورزی، نفت و گاز، راه و طرح‌های اربعین در شورای اداری امروز با حضور رییس جمهوری تشریح خواهد شد.

او یادآورد شد: در سفر امروز رییس جمهوری هیچ طرحی افتتاح نخواهد شد.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.