سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محرابیان:

تبدیل وضعیت ایثارگران صنعت آب و برق در حال پیگیری است

وزیر نیرو با اشاره به نقش ویژه شهدا در حفظ و پایداری اصول انقلاب گفت: قطعاً رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه اصلی مدیران است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت نیرو علی‌اکبر محرابیان در دیدار ویدئوکنفرانسی با خانواده‌های شهدای صنعت آب و برق ضمن گرامی داشت مقام شهدا و هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه زبان و عمل ما در مقابل رشادت‌های شهدا و ایثارگران بسیار کوتاه بوده و توانایی تجلیل ندارد، اظهار کرد: در وزارتخانه‌ای خدمت می‌کنیم که یک وزیر، ۵۳۰ شهید و هزاران ایثارگر تقدیم نظام اسلامی کرده است.

وی با اشاره به اینکه سازندگی و امنیت امروز کشور را مدیون ایثارگران عزیز هستیم، اضافه کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی به‌عنوان قدرتی بزرگ و حکومتی پایدار می‌درخشد، در سایه کوشش و تلاش شهدا و ایثارگران است.


بیشتر بخوانید


وزیر نیرو با اشاره به مقام شامخ خانواده‌های شهدا و ایثارگران خاطرنشان کرد: نقش ویژه شهدا و خانواده‌های آن‌ها در حفظ و پایداری اصول انقلاب و فضای ایثارگری بسیار حائز اهمیت است. وزارت نیرو همواره در شرایط سخت در خط مقدم بوده و این تعداد شهید و ایثارگر بزرگ‌ترین گواه بر این ادعاست.

به‌گفته وی، شهدا همیشه بر گردن ما حق دارند، باید با انجام خدمت شبانه‌روزی و رسیدگی به خانواده این عزیزان، حق آن‌ها را ادا کنیم.

وزیر نیرو با اشاره به تبدیل وضعیت ایثارگران خاطرنشان کرد: در بودجه ۱۴۰۰ به وزارت نیرو حکم شده تبدیل وضعیت ایثارگران صورت بگیرد و این مهم در حال انجام است، البته کندی‌هایی وجود دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.