سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به تیم‌های گیلانی برای آغاز فصلی طولانی و حساس

کمتر از بیست روز دیگر به آغاز مسابقات فوتبال در دسته‌های پایین‌تر از لیگ برتر باقی مانده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، کمتر از بیست روز دیگر به آغاز مسابقات فوتبال در دسته‌های پایین‌تر از لیگ برتر باقی مانده و در این فاصله‌ی زمانی کوتاه تیم‌های گیلانی خود را آماده‌ی حضور در لیگ‌های دسته اول و دوم می‌کنند.

در این گزارش نگاهی می‌اندازیم به شرایطی که تیم‌های گیلانی برای آغاز یک فصل طولانی و حساس دارند:

 

 

ملوانان که در فصل گذشته و در اولین فصل مربیگری مازیار زارع عملکردی سینوسی در لیگ یک داشتند و فصل را با حضور در رتبه‌ی یازدهم به اتمام رساندند، در فصل آتی تلاش می‌کنند تا با انسجام بیشتری برای صعود به سطح اول فوتبال ایران که این روز‌ها آرزوی هر انزلیچی است، با رقبا صف آرایی کنند.

قو‌های سپید در فصل نقل و انتقالات عملکرد مطلوبی را از خود برجای گذاشتند؛ امیرحسین یحیی زاده از نساجی مازندران، محمد رستمی از بادران، سعید کریمی از نفت مسجد سلیمان و البته حمید کاظمی که سابقه‌ی دو آقای گلی در لیگ یک را در کارنامه خود دارد از تیم بادران به جمع سپید پوشان ملوان پیوستند.

هم چنین مهرداد برزگر دستیار سابق دراگان اسکوچیچ به انضمام گروه تحلیلی متریکا همکاری خود را با کادرفنی ملوان بندر انزلی آغاز کردند تا مازیار قایقران برای فصل آینده با قوای بیشتری کار را دنبال کند.

میثم شاهین، مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندر انزلی ضمن ابراز امیدواری از شرایط ملوان در فصل آماده سازی رقابت‌های لیگ دسته اول گفت: بدون شک هدف اصلی ملوان حضور در جایگاهی است که به آن تعلق دارد و تلاش میکنیم با تحقق این هدف مهم بساط شادی را بین مردمان بندر انزلی بگسترانیم، اما رقابت بسیار حساس و نزدیک است و بعضی از رقبا تا بن دندان مسلح هستند.

قرمز پوشان رشتی بعد از سپری کردن فصلی کابوس وار در لیگ دسته اول و سقوط شان به سطح سوم فوتبال ایران در فصل آتی هم با مشکلات مالی شدیدی دست و پنجه نرم می‌کنند و حکایت همان آش و همان کاسه در بین دوستداران این تیم قدیمی همچنان پابرجاست.

حسن اشجاری ملی پوش سابق فوتبال ایران که به تازگی سکان هدایت سپیدرود را عهده دار شده است کار بسیار دشواری پیش روی خود خواهد داشت.

سید مهدی آقازاده که با حضور خود به عنوان مدیر عامل بارقه‌های امید را در دل هواداران زنده کرد سعی بر این دارد که این تیم را باز هم سر پا کند

سپیدرود این فصل با جوانانی جویای نام که اکثرا هم بومی هستند خواهد جنگید تا باز هم شور و شعف به فوتبال رشت برگردد.

رادنی دیدار، مدیر روابط عمومی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه همگی یک‌پارچه تلاش می‌کنند تا خون تازه‌ای به شریان‌های سپیدرود جاری شود، افزود: با تمامی کم لطفی‌هایی که در حق سپیدرود می‌کنند، امیدوار هستیم تا باز هم تیم را احیا کنیم.

آستارایی‌ها در نیم فصل اول فصل پیش رویایی عمل کردند، اما در نیمه‌ی دوم راه یک داستان دراماتیک در انتظار آن‌ها بود.

شاگردان پایان رأفت در فصل گذشته به دلیل مشکلات مالی از صعود به رقابت‌های لیگ برتر باز ماندند.

حالا فرشاد پیوس سکان دار دیگر تیم بندری استان گیلان شده است و بازیکنانی، چون امید سام کن، کیانوش میرزایی، احسان پیرهادی و احسان ضیایی به جمع این تیم اضافه شده اند.

عقاب‌ها در فصل گذشته خیلی زود سهمیه‌ی لیگ یکی خود را از دست دادند.

نبود امکانات کافی در ورزشگاه پوریای، ولی شهرستان تالش عملا امتیاز میزبانی را از چوکا سلب کرد و دوری از قلعه‌ی امن همیشگی سبزقبا‌های فوتبال گیلان را به سمت سقوط سوق داد.

چوکایی‌ها این فصل خود را به دستان دروازه بان سابق فوتبال گیلان یعنی علی نظر محمدی سپردند.

داش علی چیلاورت با کادرفنی تمام سپیدرودی خود توانست بازیکنانی همچون حسین رسولی، میلاد پورمحسن، حسام رابط و آرمین منفرد دوست را جذب کند.

آبی پوشان رشتی در نابسامانی مطلق به سر می‌برند.

بعد از دوری موقت داماشی‌ها از فوتبال و عدم شرکت آن‌ها در مسابقات، با تکیه زدن داریوش نصیری بر مسند مدیریت داماش و بازگشت سیامک فراهانی به نیمکت تیم، دوباره زمزمه‌های خرید امتیاز داماش تهران در لیگ دسته دوم شنیده شد.

ولی تاکنون وضعیت داماشی‌ها تغییری نکرده و هوای فوتبال رشت به شدت ابری‌ست.

هواداران متعصب داداش که منتسب به تیفوسی‌ها هستند کماکان منتظرند تا تکلیف تیم محبوب شان مشخص گردد.

فومنی‌ها با به حراج گذاشتن امتیاز لیگ دسته سه‌ای خود فعلا پرونده‌ی فوتبال را در این شهر بستند و در حال حاضر مشکلات عدیده مالی بر آمال و آرزو‌های جوانان مستعد این شهر فائق آمده است.

 

 

 

انتهای پیام/م.‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.