به دلیل ابتلای تعداد زیادی از اعضای تیم فوتبال سپیدرود به ویروس کرونا دومین مسابقه پی در پی این تیم در لیگ دسته دوم هم لغو شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرد: بر طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال و بر مبنای تایید، راستی آزمایی و گزارش ستاد مقابله با کرونا در فوتبال، دیدار تیم سپیدرود رشت با تیم نفت و گاز گچساران از هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور لغو و به زمان دیگری موکول شد.

پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای بیش از ۱۶ نفر از اعضای سپیدرود در جمعه گذشته و بعد از آن در تست دیگر مثبت شدن بیش از ۳۰ نفر دیگر در این تیم، سومین تست توسط نماینده ویژه ایفمارک و فدراسیون انجام شد که مشخص شد همچنان بیش از ۲۵ نفر از اعضای تیم درگیر کرونا هستند.

به همین دلیل پس از لغو دیدار هفته چهاردهم تیم سپیدرود با مس نوین کرمان در رشت، مسابقه هفته پانزدهم این تیم هم که قرار بود شنبه آینده به میزبانی تیم نفت و گاز گچساران برگزار شود، لغو شد.

بنابر اعلام کادر پزشکی باشگاه سپیدرود رشت، تمرینات عمومی این تیم که از روز جمعه هفته گذشته تعطیل شده است، همچنان تعطیل و به صورت غیر عمومی انجام می‌شود و تا زمانی که بازیکنان دارای علایم و تست مثبت، ۲ بار پی در پی تست کرونای شان منفی نشود اجازه حضور در تمرینات را نخواهند داشت.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.