سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به‌کار پایگاه خودرویی واکسیناسیون کرونا در کرمان

پایگاه خودرویی واکسیناسیون کرونا در بوستان مادر با حضور استاندار کرمان کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با افتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی شهدای امنیت و سلامت شهر کرمان با حضور استاندار کرمان، فرمانده انتظامی استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در بوستان مادر کرمان و افزایش ظرفیت واکسیناسیون، ایمن‌سازی کرمانی‌ها در برابر ویروس کووید-۱۹ سرعت گرفت.

 زینی وند، استاندار کرمان درافتتاح مرکز واکسیناسیون خودرویی شهدای امنیت و سلامت کرونای کرمان گفت: نیرو‌های نظامی و انتظامی در مقابله با کرونا در استان کرمان همکاری بسیار خوبی داشتند و نیروی انتظامی در اعمال محدودیت‌های کرونا به‌خوبی عمل کرد که جای تقدیر دارد.

زینی وند افزود:خوشبختانه از پیک پنجم بیماری کرونا در استان و کشور عبور کردیم و در حال حاضر هیچ محدودیتی برای واکسیناسیون کرونا در استان کرمان وجود ندارد.

او گفت: ظرفیت تزریق روزانه حدود ۷۰ هزار دز واکسن در استان وجود دارد و تزریق واکسن نیز هیچ محدودیت سنی ندارد و فقط امیدواریم مردم همکاری کنند.

رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز گفت: روند نزولی بیماری در استان حاکم وتعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان به کمتر از نصف در دوران پیک بیماری رسیده است.

او با بیان اینکه روزانه بیش از ۱.۵ درصد جمعیت استان واکسینه می‌شوند افزود: سن واکسیناسیون در استان پایین آمده و مراکز واکسیناسیون خودرویی در استان در حال راه‌اندازی است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.