سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان اموال ساختمان های نیمه ساز در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری ۲ سارقی خبر داد، که به صورت حرفه‌ای اقدام به سرقت میلگرد و مصالح از داخل ساختمان‌های در حال ساخت چابهار می‌کردند.

سرهنگ ابراهیم کوچکزائی  فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان چابهار در ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی هدفمند در بلوار خلیج فارس این شهر، به ۲ نفر که در حال خارج کردن میلگرد از داخل یک ساختمان‌های نیمه کاره بودند مشکوک شدند.

وی افزود: متهمان با مشاهده مأموران با یک دستگاه موتور سیکلت قصد متواری شدن از محل را داشتند که در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: متهمان ۳۲ و ۲۸ ساله که پس از انتقال به کلانتری چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به بزه ارتکابی اعتراف و در بازجویی‌های تکمیلی پلیس به ۸ فقره سرقت مصالح ساختمانی در سطح شهرستان چابهار اقرار کردند.

این مقام انتظامی بی توجهی مالکان ساختمان‌های در حال ساخت به نکات امنیتی و رها کردن مصالح درکارگاه‌های ساختمانی بدون گماردن نگهبانان مطمئن را علت وقوع بیشتر این سرقت‌ها دانست.

سرهنگ کوچکزائی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی و معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سریعاً با ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.