سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۳۰ شهریور ماه سال ۱۴۰۰؛

کشف تجهیزات استخراج ارز دیجیتال در ساری / دستگیری ۲ شرور در چالوس

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۳۰ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۳۰ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ساری

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر استفاده از دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال در منزل مسکونی محدوده یکی از روستا‌های شهرستان ساری، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ امام رضا (ع) این فرماندهی با شناسایی محل اعلامی و پس از اخذ مجوز قضایی، تعداد ۱۰ دستگاه ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) را کشف کردند.

سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا یک متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۲ مخل نظم و امنیت عمومی در چالوس

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی وقوع درگیری و قمه کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان، توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش در یکی از شهرستان‌های همجوار و مخفی شدن متهمان در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی ضربتی آنان را به دام انداختند.
سرهنگ خسروی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند به کسانی که بخواهند با قدرت نمایی و حرکات غیر متعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار کنند هشدار داد: پلیس هرگز اجازه نخواهد افرادشرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذایی خود، امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند.

کشف ۳۲ هزار نخ سیگار قاچاق در ساری

سرهنگ محمد باقر زاده رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه و فروش انواع کالاهی دخانی قاچاق توسط متصدی یکی از واحد‌های صنفی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران دربازرسی در بازرسی از واحد صنفی متهم ۳۲ هزار نخ سیگار خارجی به ارزشی بالغ بر ۴۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ باقرزاده در ادامه با بیان این که متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد، گفت: مبارزه بافعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصادی بصورت ویژه دردستورکار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.