مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۲۷ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۲۷ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۱۲۹ سارق در اجرای طرح محله محور مازندران

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران گفت: به منظور پیشگیری و کنترل انواع جرائم مرحله نوزدهم طرح محله محور با بکارگیری همه استعداد‌ها و امکانات، توسط ماموران انتظامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان به مدت ۲ روز به اجرا گذاشته شد.

او افزود: ماموران با طرح ریزی عملیاتی و شناسایی مناطق آلوده و افراد معلوم الحال، ۱۲۹ سارق را پس از هماهنگی قضائی دستگیر و در بازجویی از آنان ۱۹۸ فقره انواع سرقت را کشف کردند.

سرهنگ جعفری گفت: ماموران انتظامی مازندران در این طرح ۲۶ معتاد متجاهر و ۳۰ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر رادستگیر و از آنان ۱۹ کیلو و ۶۶۱ گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

دستگیری سارقان مزارع و باغات در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ۴ سارق را در این ارتباط شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهمان در بازجویی‌های ماموران انتظامی به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی، مزارع و باغات کشاورزی اعتراف کردند.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در ساری

سرهنگ عبدالله حسن زاده مقدم فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران پاسگاه انتظامی هولار این فرماندهی در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

سرهنگ حسن زاده گفت: ماموران در بازرسی از خودروی متهم ۲ تن چوب جنگلی قاچاق که به صورت غیر قانونی از جنگل‌های این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.
او افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.