سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید شورا به ایجاد واحد ارائه خدمات مشاوره شهرسازی و معماری در شهرداری تهران

اعضای شورای شهر تهران امروز در جلسه علنی، یک فوریت طرح «الزام شهرداری به ارائه لایحه" ایجاد واحد ارائه خدمات مشاوره شهرسازی و معماری شهرداری تهران» را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در سیزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران، بررسی یک فوریت طرح «الزام شهرداری به ارائه لایحه" ایجاد واحد ارائه خدمات مشاوره شهرسازی و معماری شهرداری تهران» در دستور کار اعضا قرار گرفت.

در ابتدا مهدی عباسی رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران اظهار کرد: با امضای شما در تاریخ ٣١ خرداد سال ٨٣، طرح تکریم ارباب رجوع به شهرداری ابلاغ شد و در انجا ایجاد واحد‌های مشاوره و راهنمایی حقوقی برای ارباب رجوع ذکر شده است.

وی افزود: به همین دلیل از شهرداری می‌خواهیم که پیشنهاد خودِ را ارائه دهد تا مردم با حقوق خودِ آشنا شوند و طریق دسترسی به آن برایشان فراهم شود.

مهدی قاعمی عضو شورای شهر تهران در جایگاه مخالف تصریح کرد: اگر به مصوبات شورای سوم رجوع کنیم، می‌بینیم که شهرداری مکلف شد دفاتر خدمات الکترونیکی شهر راه بیندازد و تعیین تکلیف شود که طبیعتا این نهاد نیازمند تامین نیروی انسانی، مکان و… است. اصل مساله ضرورتی ندارد و وجود دارد، اما به ان عمل نمی‌شود.

پس از آن ناصر امانی عضو دیگر شورای شهر تهران به عنوان مواقق بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که تسریع و تسهیل کار مردم و تکریم مردم، ٣ وظیفه است که ایشان شهرداری و شورای شهر را خطاب قرار دادند یعنی کار مردم باید روان انجام شود و شخصیت آن‌ها رعایت شود.

در پایان یک فوریت طرح «الزام شهرداری به ارائه لایحه" ایجاد واحد ارائه خدمات مشاوره شهرسازی و معماری شهرداری تهران» با اکثریت آرا تصویب شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.