اقراریان مطرح کرد: در اسرع وقت به استقرار خزانه‌داری الکترونیک با هدف استفاده از جریان بهینه وجوه اقدام شود.

  به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، اقراریان عضو شورای ششم شهر تهران در تذکری گفت: مطابق تبصره یکم بودجه شهرداری تهران تمامی واحد‌ها، مناطق و شرکت‌های شهرداری تهران موظف هستند کلیه منابع درآمدی و وجوه بودجه مصوبی را که وصول کرده‌اند به حساب‌های درآمدی شهرداری واریز کنند؛ این موضوع به پیشنهاد شهرداری و تایید شورای اسلامی شهر تهران است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی شرکت‌ها و واحد‌های تابع شهرداری از انجام این وظیفه قانونی امتناع ورزیده و درآمد‌های وصول شده را در حسابی مجزا از حساب‌های مورد تایید شورا واریز و نگهداری می‌کنند.

اقراریان افزود: خواهشمندم ضمن معرفی شرکت‌ها و سازمان‌های خاطی به شورای اسلامی شهر تهران، دستور فرمایید که در اجرای تکالیف ماده ۳۵ برنامه توسعه سوم شهر تهران در اسرع وقت به استقرار خزانه‌داری الکترونیک و تهیه دستورالعمل مدیریت جریان نقدی شهرداری، با هدف استفاده از جریان بهینه وجوه، منابع نقدی مازاد در طول دوره و ارائه به شورا در جهت تصویب اقدام کنند.

وی ادامه داد: موارد فوق جهت تذکر به شهردار تهران جهت بررسی و اعلام نظر تقدیم شورای شهر تهران می‌ شود، اقراریان با تشکر از فلاح سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهری به جهت اینکه شهرداری در این زمینه پیشگام شده و طی نامه‌ای به شهرداری به دنبال پیگیری این موضوع هستند.

اقراریان با تشکر از زاکانی در جهت اینکه از شنبه این موضوع مورد توجه قرار می‌گیرد، ادامه داد: ما هم کمیسیون نظارت شورا باید در جهت وصول و نحو نگهداری توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار