سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون ۱۸ ساله‌ها در کردستان آغاز شد

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از آغاز واکسیناسیون کرونا برای متولدین ۱۳۸۲ درکردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،ابراهیم قادری معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد:واکسیناسیون کرونا برای افراد ۱۸ سال آغاز شده و  هم اکنون سامانه ثبت نام salamat.gov.ir برای رده سنی ۱۸ سال به بالا در استان (متولدین ۱۳۸۲) فعال است.

قادری از کاهش سن ثبت‌نام برای تزریق واکسن در سامانه نوبت‌دهی salamat.gov.ir خبر داد و گفت: همواره افراد طبق گروه‌های سنی ۱۸ سال به بالا می‌توانند به سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون مراجعه و زمان و محل دریافت واکسن را انتخاب نمایند.

او افزود: طبق مطالعات صورت گرفته بر روی افراد زیر ۱۸ سال در دیگر کشور‌ها و انتشار نتایج آن، تزریق واکسن سینوفارم برای این رده سنی مجاز اعلام شده است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اهمیت تزریق واکسن کرونا با توجه به فرارسیدن پاییز و فصول سرد سال تصریح کرد: هم اکنون به میزان کافی واکسن در اختیار داریم و همه‌گروه‌های سنی واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به مراکز تجمیعی نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

قادری با بیان اینکه برای ثبت‌نام جهت انجام واکسن کرونا نیاز به داشتن پرونده بهداشتی نیست، اضافه کرد: از شهروندان فهیم صمیمانه تقاضا می‌شود برای جلوگیری از ازدحام، معطلی و احتمال انتقال بیماری، قبل از مراجعه به مراکز واکسیناسیون از سامانه نوبت بگیرند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.