سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور خبر داد؛

انجام ۱۶هزار مأموریت اورژانس در ۶ ماهه نخست امسال در نیشابور

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: مأموریت های اورژانس نیشابور در ۶ ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مصطفی افشار نیک رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور در نشست خبری گفت: ۱۶هزار و ۸۸۸ بیمار و مصدوم در ۶ ماه نخست سال جاری خدمات درمانی دریافت کرده اند، ۱۰هزار و ۹۳۱ مورد ماموریت شهری و ۵هزار و ۹۵۷مورد ماموریت جاده‌ای صورت گرفته که از این تعداد ۴هزار و ۱۸۴مورد تصادفی و ۱۲هزار و ۷۰۴مورد غیر تصادفی بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ماموریت‌ها به ترتیب شهری۱۷/۷درصد، جاده ای۲۸/۱درصد، تصادفی۱۴/۳درصد و غیرتصادفی۲۳/۶درصد افزایش داشته است.

او با اشاره به این که در سال جاری تعداد کل تماس‌ها افزایش ۲درصدی داشته است افزود: از ابتدای سال تا کنون ۷۶ هزار و ۴۳۳ تماس با مرکز ارتباطات اورژانس برقرار شده است که از این تعداد ۱۱هزار و ۳۹۴ تماس مشاوره و بیش از پنج هزار تماس مزاحمت تلفنی بوده است که خوشبختانه مزاحمت‌ها ۱۱درصد نسبت به مدت مشابه شش ماهه گذشته کاهش پیدا کرده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور ادامه داد: در۶ ماهه اول امسال  اورژانس هوایی نیشابور با انجام ۲۰سورتی پروازی به ۳۰ بیمار و مصدوم در اقصی نقاط این شهرستان خدمت رسانی کرده است.

مصطفی افشار نیک بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده در سال جاری ۳۴ نفر به نیروی انسانی اورژانس ۱۱۵ اضافه شده است و امیدواریم در سال جاری مجوز استخدام بسیار خوبی به این مرکز اختصاص داده شود.
 انتهای پیام//ر.ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.