سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون در استان مرکزی به ۲۵ ساله‌ها رسید

متولدین ۱۳۷۵ به پایین می‌توانند در سایت واکسیناسیون ثبت نام کنند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،دکتر سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس آخرین ابلاغیه صورت گرفته کلیه افراد بالای ۲۵ سال یعنی متولدین ۱۳۷۵ به پایین نیز می‌توانند در سایت واکسیناسیون به آدرس salamat.gov.ir ثبت نام اولیه را انجام داده و پس از دریافت پیامک برای دریافت واکسن به مراکز مربوطه مراجعه نمایند.

جمالیان افزود: در راستای افزایش سطح ایمنی، دانش آموزان متولد مهرماه ۱۳۸۲ تا شهریور ماه ۱۳۸۳ می‌توانند در سایت salamat.gov.ir ثبت نام و واکسن خود را دریافت نمایند.

او اضافه کرد: در راستای ارائه خدمات مناسب ساعت و تعداد پایگاه‌ها افزایش داده شد که در این راستا از امروز سالن ماشین سازی اراک به عنوان هشتمین مرکز واکسیناسیون صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و همچنین مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی تا ساعت ۲۴ آماده ارایه خدمت به مردم خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرکز واکسیناسیون، معطلی و احتمال انتقال بیماری، ضرورت دارد افراد صرفا در زمان نوبت‌دهی شده به مرکز واکسیناسیون مراجعه فرمایند و از حضور بدون نوبت جدا خودداری فرمایند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.