رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سالن ورزشی ماشین سازی به مراکز واکسیناسیون اراک اضافه شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دکتر سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سالن ماشین سازی اراک به عنوان هشتمین مرکز واکسیناسیون این شهر آغاز به کارکرد و صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده ارائه خدمت است.

جمالیان افزود: همچنین مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی با افزایش ساعت فعالیت تا ساعت ۲۴ آماده ارائه خدمت به همشهریان عزیز هستند.

او اضافه کرد: افزایش تقاضای واکسیناسیون و استقبال خوب و مطلوب افراد واجد شرایط، باعث راه اندازی مرکز تجمیعی دیگری در شهرک صنعتی اراک شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: با توجه به استقبال خوب مردم و کمک و همیاری کادر بهداشت و درمان، نیروی‌های بسیجی و مردمی، دانشجویان و اعضای هلال احمر، برخی مراکز تجمیعی کنونی به صورت دو شیفت تا هشت شب فعال هستند.

او ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اراک با بضاعت محدود تلاش می‌کند تا نسبت به تسهیل در امور مردم قدم بردارد ۰

جمالیان گفت: در راستای تسریع در روند واکسیناسیون و دسترسی آسان و سریع افراد ساکن در شهرک صنعتی، مرکزی دیگر به مراکز قبلی افزوده شده و از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ فعال می‌باشد و افراد واجد شرایط می‌توانند برای دریافت واکسن به این مرکز نیز مراجعه نمایند.

او تصریح کرد:از مردم می‌خواهیم که در هنگام مراجعه به مراکز مربوطه درصورت وجود ازدحام و شلوغی به مراکز دیگر مراجعه کرده و یا زمان دریافت واکسن خود را به روز‌های بعد موکول نمایند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.